You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מהליגה הלאומית לנוער - לליגת העל לבוגרים

מהליגה הלאומית לנוער - לליגת העל לבוגרים

סתיו טוריאל, מלך שערי קבוצת הנוער של קביליו יפו, חתם על חוזה לחמש עונות בקבוצת הבוגרים של מ.ס אשדוד.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: דוברות מ.ס אשדוד


בתקופה האחרונה עדכנו בחדשות בנוגע לשחקנים ששיחקו בעונה האחרונה בליגה הלאומית לנוער וחתמו על חוזים בשורות קבוצת בוגרים בליגת העל. עד כה, מדובר היה בשחקנים שהמשיכו באותו מועדון - כשעיקר החדשות הגיעו מבני יהודה ת"א, מ.ס אשדוד והפועל חיפה. כעת אנו מעדכנים על שחקן נוסף, ששיחק בעונה האחרונה בליגה הלאומית לנוער,  אך במקרה הזה מדובר בשחקן שעובר גם למועדון אחר. סתיו טוריאל, יליד שנתון 2001, מלך השערים של קבוצת הנוער של קביליו יפו בשתי העונות האחרונות, נרכש ע"י מ.ס אשדוד וחתם על חוזה לחמש עונות בשורות הקבוצה מעיר הנמל הדרומית, שידועה כחממה לטיפוח כדורגלנים צעירים.

סתיו טוריאל החל את דרכו ככדורגלן בקבוצת טרום ג' של הפועל ת"א והמשיך בשלוחת הדרום עד לסיום שנתון נערים ג'. כשהיה בשנתון נערים ב' עבר למכבי בת ים, ששיחקה בדרג המחוזי, כשהגיע לשנתון נערים א' עבר לקבוצת נערים א' של קביליו יפו מהליגה הארצית - בשורותיה כבש 22 שערים (19 שערי ליגה ו-3 בגביע המדינה). בעונה שעברה השתלב בצורה מצוינת במדי קבוצת הנוער וסיים כמלך שעריה - עם 17 שערים (13 שערי ליגה ו-4 בגביע המדינה). בעונה האחרונה, שהגיעה לקו הסיום 5 מחזורים לעונה, כשקבוצתו מדורגת במקום השביעי, כבש השחקן 11 שערי ליגה - מהם שני שערים בקבוצת הבוגרים, שסיימה את העונה במרכז טבלת הדרום של ליגה א', בשורותיה רשם מספר נכבד של הופעות.

מאמן הכדורגל אביבי זוהר - שסיים פרק ממושך כמאמן מנטלי במחלקת הנוער של הפועל רמת השרון, ומונה לאחרונה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער המתחדשת של הפועל לוד ולמאמן קבוצת הבוגרים של המועדון, פרסם פוסט מרגש בעניין: "גאווה ונחת עבורי תמיד לראות שחקנים שאני מלווה אותם באופן אישי מגשימים את עצמם ומגיעים לרמות הגבוהות, אבל כאן הסיפור הוא קצת שונה ויותר סנטימנטלי - סתיו הוא בנה של אשתי קרן האהובה, .ילד שהכרתי שהיה בגיל 15 ומהרגע הראשון זיהיתי את הפוטנציאל החבוי בו ויותר מה שזיהיתי זה את האופי המיוחד הזה, אופי של כוכב, אופי של ילד שאוהב את הכדורגל בכל רמ״ח אבריו. בגיל 19.5 הוא עובר ממכבי יפו לליגת העל - בדיוק באותו הגיל שאני עברתי ממכבי יפו לליגת העל, בדיוק באותו הגיל ובדיוק מאותה קבוצה בשלוש העונות האחרונות שיחק סתיו בקביליו יפו, שנתנה לו את הבמה ואת האפשרויות להתקדם. מגיעה תודה גדולה למנהל המקצועי עופר ראובן - שאימן את סתיו בנוער וקידם אותו מקצועית המון, לאיציק ברוך - מאמן הקבוצה הבוגרת, שנתן לו את הבמה בבוגרים, למועדון קביליו יפו  וכמובן לזיו סלומוביץ' - הסוכן התותח. עם אמונה גדולה בבורא עולם ובדרך המקצועית שלנו, אני יותר מבטוח שסתיו שלנו יגיע הכי רחוק שאפשר. אני אהיה הכי אובייקטיבי שיש, מי שמכיר אותי יודע שאני כזה ואומר נחרצות - שמדובר באחד מהכישרונות הגדולים שיש לנו היום בכדורגל ההישראלי. אוהב אותך ילד, אני מאחוריך תמיד".


אוהד בק - אימון מנטלי באזור גוש דן וירושלים

 

כל כדורגלן חולם להביא את היכולות הגבוהות שהוא מציג באימון ישירות לרגע האמת בשבת, כי כישרון כבר יש לך, אז מה חסר? אני אוהד בק, מאמן מנטלי המתמחה בהבאת היכולות מהאימון למשחק, ניסיון של כ-8 שנים כשחקן וכאיש צוות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מאסטר ב-NLP ומאמן מנטלי מטעם האונ' הפתוחה. בתהליך איתי נעבוד על המרכיבים שיביאו אותך להצלחה: נבנה ביטחון עצמי חזק, נפתח חוסן מפני מתחים ופחד מכשלונות, ובעיקר – נגיע יחד לפריצת דרך שאפילו לא חלמת עלייה. 

 

טלפון: 054-4968724. להמלצות מצד שחקני בית"ר ירושלים - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב שלי - הקליקו כאן, לערוץ הפייסבוק שלי -הקליקו כאן, לערוץ האינסטגרם שלי - הקליקו כאן .




מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

חדש באתר

כמדי שנה במחלקת הנוער של מכבי ת"א ייחדו את אימוני ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה להתייחדות עם זכר הנספים. על אחה"צ מלא בע...